Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] nie pokazuj więcej tego komunikatu

TBS

   STARGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO sp. z o.o.        
     ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard        biuro@tbs.stargard.pl          
     
Znajdujesz sie w: Strona główna O Stargardzkim TBS Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna Stargardzkiego TBS

 powrót
| Główny Ksiegowy
Główny Ksiegowy

Główny Księgowy.

Dział Finansowo - Księgowy /FF/ - podlega bezpośrednio Głównemu Księgowemu.
Prowadzi obsługę finansowo - księgową Spółki.

Do zadań działu w szczególności należy:

1) prowadzenie rachunkowości finansowo - księgowej wg obowiązujących przepisów o rachunkowości i przepisów podatkowych,
2) prowadzenie analizy bieżącej kosztów,
3) sporządzanie sprawozdań finansowych,
4) rozliczanie z budżetem Miasta,
5) prowadzenie rozrachunków z tyt. dostaw robót i usług, kontrola formalna i rachunkowa dokumentów Ąródłowych, prowadzenie rozliczeń pracowniczych i innych należności i zobowiązań,
6) realizacja zadań związanych z kredytami( współpraca z bankami w okresie spłaty kredytu),
7) księgowanie i windykacja należności czynszowych dzierżawnych i opłata za świadczenia z tyt. najmu i dzierżawy, ewidencja wpływów z tyt. najmu i dzierżawy lokali użytkowych, garaży terenów, należności z umów leasingowych, ze sprzedaży nieruchomości i z oddawaniem gruntów w użytkowanie wieczyste oraz prowadzenie egzekucji tych należności,
8) prowadzenie rozliczeń z Rejonami Eksploatacji Budynków oraz pozostałymi właścicielami z tyt. opłat za lokale,
9) prowadzenie wymaganej przepisami ewidencji dochodów i kosztów w zakresie prowadzenia odpowiedniej księgowości i rozliczeń poprzez rachunek bankowy w tym osobno funduszu remontowego,
10) ewidencja środków trwałych Spółki, materiałów i wyposażenia oraz maszyn i urządzeń, terenów budynków i budowli przekazanych w zarząd,
11) weryfikacja stanów ewidencyjnych na podstawie inwentaryzacji i protokołów zdawczo odbiorczych,
12) syntetyczna i analityczna ewidencja kosztów robót usług i materiałów, ewidencja przychodów, ewidencja płac, zakupów inwestycyjnych i inwestycji własnych,
13) gospodarka kasowa Spółki,
14) prowadzenie spraw w zakresie obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeń losowych majątku Spółki, ubezpieczeń komunikacyjnych od odpowiedzialności cywilnej,
15) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia, przygotowywanie projektów instrukcji i zarządzeń,
16) analiza finansowo-księgowa działalności Spółki, analiza wpływów i wydatków,
17) komputerowa ewidencja kosztów w podziale na budynki,
18) prowadzenie własnego archiwum,
19) obsługa Punktu Informacyjnego.



strona->schemat org 29 07 2014.jpg