Nasze strony www wykorzystują pliki cookies (tzw. ciasteczka). Mogą stosować je także firmy współpracujące z nami.
Korzystając z witryny wyrażasz zgodę na ich wykorzystanie i zapis zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Możesz zmienić ustawienia obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.
[ X ] nie pokazuj więcej tego komunikatu

TBS

   STARGARDZKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO sp. z o.o.        
     ul. A. Struga 29, 73-110 Stargard        biuro@tbs.stargard.pl          
     
Znajdujesz sie w: Strona główna O Stargardzkim TBS Struktura organizacyjna

Struktura organizacyjna Stargardzkiego TBS

 powrót
| Dział Przygotowania i Realizacji Inwestycji
Dział Przygotowania i Realizacji Inwestycji

Dział Przygotowania i Realizacji Inwestycji /TT/ - podlega bezpośrednio Wiceprezesowi Zarządu - Zastępcy Dyrektora ds. Inwestycji.
Jest jednostką organizacyjną realizującą zadania inwestycyjne związane z budownictwem mieszkaniowym.

Do zadań działu Przygotowania i Realizacji Inwestycji należy:

1) przygotowywanie projektów kierunków działania Spółki dot. budownictwa mieszkaniowego, lokali użytkowych i garaży, w zakresie nowych inwestycji, rewitalizacji i remontów, w tym termomodernizacji,
2) przygotowywanie projektów planów inwestycyjnych wieloletnich i rocznych pod względem rzeczowo - finansowym,
3) przygotowywanie i aktualizowanie kart inwestycyjnych,
4) przygotowanie inwestycji do realizacji w zakresie:
a) przygotowywania postępowań przetargowych na prowadzone inwestycje i inne zlecone przez Zarząd Spółki,
b) organizowania przetargów związanych z realizacją planów inwestycyjnych zgodnie z wymogami prawa zamówień publicznych,
c) przygotowywania umów z wykonawcami, realizacja zadań inwestycyjnych,
5) nadzorowanie realizacja inwestycji,
6) sporządzanie harmonogramu przeglądów gwarancyjnych,
7) przygotowywanie niezbędnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i uzgadnianie jej z wyznaczonymi jednostkami organizacyjnymi na każdym etapie projektowania.
8) przygotowanie inwestycji do odbioru przez Dział Odbiorów i Przeglądów wraz z trzyletnim harmonogramem przeglądów,
9) przekazywanie efektów wykonanych inwestycji do Rejonów Eksploatacji Budynków Nr 1 i 3 i Biura Przydziału i Zamiany Mieszkań,
10) współpracuje z działem Ekonomiczno-Organizacyjnym i Kadr w przygotowywaniu wniosków kredytowych, uruchamianiu transz oraz rozliczaniu ostatecznym realizowanych inwestycji,
11) przygotowuje i koordynuje procedury dotyczące zamówień publicznych.


strona->schemat org 29 07 2014.jpg